zondag 23 december 2012

Dag 358 - Emotionele Hooggevoeligheid

Vandaag trok ik enkele kaarten van mijn Angel Therapy orakelset van Doreen Virtue voor mezelf, maar ook om een toepasselijke kaart met jullie te delen.

Ik weet dat velen van jullie emotioneel hooggevoelig zijn en heb al eens eerder wat tips gedeeld zoals licht om je heen zetten als je ergens naar toe gaat, koorden door te snijden enz.
Te vinden onder Angel Therapy label.

Nu wil ik de beschrijving van deze kaart met jullie delen. Gelukkig vond ik hem op internet, heb alleen even de typfouten eruit gehaald.

Emotionele Hooggevoeligheid;

Eer en respecteer je hooggevoeligheid, want het is een geschenk voor ons allemaal!

Heb je jezelf wel eens ongemakkelijk of ziek gevoeld vanwege het feit dat je zo enorm gevoelig bent?
Als dat zo is, betekent deze kaart dat de engelen je verzekeren van de positieve eigenschappen van je hoogsensitieve gave. Je weet bijvoorbeeld heel precies of iemand die je pas hebt leren kennen betrouwbaar is of niet.

De engelen werken met je samen om nog veel vaker op dit gevoel te vertrouwen en jezelf geen fikse uitbrander te geven als je in het verleden van jezelf niet in contact met je intuïtie mocht komen.
Je bent van jezelf heel vredelievend, dus je gaat op een natuurlijke manier conflicten en andere negatieve energieën uit de weg.

Vraag de engelen om andere vredelievende mensen op je pad te sturen en alle andere van je weg te houden.
Eer je eigen hooggevoeligheid door jezelf te omringen met zachtaardigheid binnen je relaties, op de radio, televisie en in de krant, je huiselijk leven en je werksituatie.

Stappenplan;

Levende planten zijn een van de favoriete instrumenten van de engelen om lichamelijke en emotionele gifstoffen te verwijderen. Zet een plant in een potje naast je bed, zodat deze via zijn energie 's nachts alle energieën die jij hebt opgenomen kan schoonmaken en transformeren.
Net zoals de plant giftige koolstof transformeert in zuurstof om in te ademen, zal hij ook je angsten transformeren, zodat je vol vrede in slaap valt en weer verfrist wakker wordt. Zorg goed voor de plant! (roep de elfen aan om je hiermee te helpen)


Angelic Love from Susan

11 opmerkingen:

  1. Nou deze is mooi dat je die deelt ,heel bijzonder warme groet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, bedankt lieverd!
    Fijn feesten, veel liefs Els

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. You are welcome! Dankjewel wij doen het lekker rustig. Knuff!

      Verwijderen
  3. mijn sissie is een high sensitive person, ik ben wel gevoelig maar ze voelt vaak feilloos aan wat niet goed of wel goed is, wie een negatieve klank in zich heeft en dat soort dingen, zal haar dit ook eens laten lezen
    lieve groeten jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hey lieverd dat is lief van je. Ja ik ben ook wel gevoelig, maar niet hooggevoelig. Soms vind ik dat jammer, maar ik ben wie ik ben en het is goed zo ;) hihihi. Knuff!

      Verwijderen
  4. Ik ben dus de zus van Jenneke.. Kan vaak behoorlijk ziek zijn van negativiteit van mensen.. Tot overgeven toe.. Als ik wat zeg zit ik er meestal,tot nooit niet naast... En over dat betrouwbaar..het klopt 100 procent. Dank voor het delen.. En dat plantje ga ik zeker doen..dank voor de tip!
    Lieve Groet Hester

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hey die Hester ja ik weet wie je bent, zie je berichtjes regelmatig bij Jenneke en ook bij anderen :).
      Maarreh die plant is niet genoeg hè, die doet zeker goed voor je maar er zijn andere dingen die je kunt doen om jezelf te helpen en daardoor zul je beter in staat zijn anderen te helpen.
      Ik zal een nieuwe blogpost maken en alles nog eens op een rijtje zetten.
      Warme groetjes van Susan

      Verwijderen
    2. Zo het berichtje is er ;), ben er een uurtje mee bezig geweest maar hoop dat het je helpt en ook anderen die dit nodig hebben.
      Want het is natuurlijk niet de bedoeling dat je ziek van anderen wordt! Probeer je ook steeds meer te omringen met alleen positieve mensen. Maar ga vooral dat licht om je heen zetten en zorg dat je je ontdoet van negatieve energiëen.
      Ik ben per mail bereikbaar als je nog vragen hebt. Warme groetjes van Susan

      Verwijderen
  5. Susan dank je wel voor je antwoord, ga er zeker wat mee doen!!
    en ik ga ook even je andere blog lezen.
    Lieve groetjes van mij, Hester.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Graag gedaan Hester. Ik had je berichtje al gelezen, maar hier nog niet gereageerd. Ik hoop dat het je helpt op je weg. Knuff!

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...