donderdag 6 december 2012

Dag 341 - Puzzelstuk Engel

Kijk eens wat voor moois ik net vond op http://bymiek.blogspot.nl/2012/12/recycle-inspiratie.html

Ik wilde effe snuffelen hoe de kerstboompjes van (oud) papier gemaakt worden, maar zag nog iets veel leukers. Engeltjes gemaakt van puzzelstukken.
Ik moest meteen aan Els denken die zo gek van puzzelen is (natuurlijk niet met puzzelstukken op dit formaat;)).

Ga maar eens kijken op dit blog http://www.michelemademe.com/2012/11/have-yourself-merry-little-christmas_15.html
Dan kun je zien hoe het gemaakt is/wordt.


Angelic Love from Susan





5 opmerkingen:

  1. Ja, leuk zijn ze hè? Ik zag ze ook en mijn handen begonnen gelijk te jeuken, zo gaaf! Nu nog puzzeltjes zoeken... X MiM

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat ontzetten leuk,echt origineel Gr. Marloes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze is wel echt super leuk. Leuk om in plaats van een kesrtkaart te vertsuren. Of om in de kertsboom te hangen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Amai geweldig! Bij ons zouden het dna mini mini engelen worden! Eens op zoek gaan in de kringwinkel!!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...