maandag 7 mei 2012

Dag 128 - Wat een verrassing :D en laatste kans voor Lien

Wat een verrassing vond ik vandaag op de deurmat. Post van een lieve Engel, post van MiM, oh jippie wat heeft ze nu weer voor me in petto?

Dit dus ;). Morgen meer details, morgen meer foto's.
Maar zoals jullie kunnen zien heeft ze me een stempel gemaakt. Helemaal superrr, ik ben er echt helemaal heppie mee. Een angelic love from Susan stempel en wow wat een Engel <3 <3 <3. I love it!!!
Dankjewel lieve MiM. Mega knuffel van mij! Morgen kom ik er wat uitgebreider op terug. Ik ben nu net klaar met orgoniten. Binnenkort laat ik jullie daar ook wat van zien, heb namelijk een engeltje gemaakt ;).

Vanavond is het Lien's laatste kans om te reageren per mail (zie mailadres in Give Away winnaars post). Ze is gern volger geworden en heeft denkelijk zo dan ook gemist dat ze gewonnen heeft. Ik kan haar zelf niet bereiken. Heb haar twee weken de kans gegeven. Indien ze niet reageert krijgen anderen die me volgen de kans om het Engelen Oorbellen set te winnen van Onyx met Hematiet. En omdat ik ook heb gelezen dat niet iedereen van dat soort haakjes houdt (of aan kan doen vanwege werk of geen gaatjes ;)) wil ik er natuurlijk ook gewoon een hangertje van maken. Maar morgen meer. Wie weet ziet ze haar naam nu in deze post staan en reageert ze nog. We wachten af.


Angelic Love from Susan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...