vrijdag 11 mei 2012

Give Away uitslag

Jaaa vanmorgen was het dan zover. Ik had gisterenavond al de vier namen opgeschreven met erbij wat ze wilden of oorbellen of een hangertje. Vanmorgen nog even mijn mail gecheckt of ondertussen niet nog iemand gereageerd had, dat was niet het geval.

Dus briefjes ervan geknipt, gevouwen en dichtgeplakt en in de grote verrassingsenvelop van MiM gedaan, geschud en Annemie heeft gewonnen. Ze had aangegeven dat ze een hangertje wilde.

Nu was ik me al iets aan het bedenken, maar wist nog niet zeker hoe ik dat het beste kon oplossen.
Maar omdat Annemie een hangertje wilde, heb ik vanmorgen besloten dat Annemie dus een hangertje krijgt én het orgonite engeltje.
Máár de andere drie krijgen ook een hangertje en een orgonite tabletje erbij.
Zo heeft toch Annemie de 'hoofdprijs', maar volgens mij kunnen de andere drie deze edelsteencombinatie net zo goed gebruiken en ik vind dit wel een leuke oplossing.

Dus heb ik even het adres nodig van Annemie en van Noofs, mail het even naar 365dagencreatief@gmail.com
Van Korina en Miran heb ik al ;).

Angelic Love from Susan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...