dinsdag 8 mei 2012

Dag 129 - Angelic love from Susan Stempel

Vandaag deel ik deze prachtige stempel die MiM voor me gemaakt heeft. Ik ben er echt heel blij mee, wat een leuke verrassing MiM! Dankjewel :D.

Er lag gisteren een verrassingsenvelop op onze deurmat. MiM heeft een stempel voor me gemaakt. Van een prachtige engel met angelic love from Susan in de vleugels. Nu kan ik mijn post hier mee versturen.

Wil je zelf ook een leuke stempel? MiM maakt ze op bestelling. Kijk maar eens in haar webwinkel www.mimstasjes.nl als ik het goed heb vraagt ze er €5 voor.

Verder heeft ze daar ook nog hele leuke engelenkaarten te koop die ze zelf heeft gemaakt waarbij ze de helft doneert aan stichting Make A Wish. Morgen krijgen jullie mijn kaart van korterbij te zien ;).

Angelic Love from Susan

Hierna Give Away blogpost!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...