donderdag 24 mei 2012

Dag 145 - Aartsengel Uriël

Vandaag deel ik deze kaart met jullie die ik onderweg heb getrokken op mijn telefoon van mijn Doreen Virtue app. Ik heb de nederlandse kaarten geüpload van de volgende site http://www.frederike.eu/kaartentrekken.html waar je ook zelf een kaartje kunt trekken en wie weet wil je het hier wel delen.

We zijn aangekomen in Balatonfüred en staan in de rij voor de ingang van het IMM (Internationale Mini Meeting) terrein en zijn bijna aan de beurt om ons te melden. Hopelijk kan ik deze post ook vandaag versturen bij een Wifi locatie.

Aartsengel Uriël:
Je emoties komen tot rust, waardoor je in staat wordt gesteld om jezelf open te stellen voor meer liefde.
Ik zal je helpen om boosheid en onvergeeflijkheid vanuit je hart en ziel los te laten.

Zijnoot van Susan:
Het is namelijk als lichtwerker belangrijk om je regelmatig te ontdoen van negatieve energieën die je hebt opgepikt van anderen en deze aartsengel kan je daarbij helpen.
Je hoeft het alleen te vragen.

Angelic Love from Susan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...