zaterdag 26 mei 2012

Dag 146 - Familie Engel

Deze engel is de familie engel en ik heb deze kaart net getrokken terwijl ik dus wakker schrok en tsja nu graag zou willen slapen. Maar onze buren hebben keihard de muziek aan staan, ik heb al oordopjes in en die filtert de muziek goed van de feesttent verder op maar niet van deze herrie.
Pff ben me aan het bedenken om me dan maar even te gaan douchen dan hoef ik dat morgenvroeg niet meer te doen maar met natte lange haren op mijn kussen liggen is ook niet alles.

Gisteren hebben we beide goed kunnen slapen door al het party lawaai om ons heen, er was op meerdere plaatsen tegelijk muziek te horen. Maar ik geloof niet dat me dat nu nog gaat lukken en het is nu ondertussen kwart voor twee :(.
Misschien een praatje maken met de naar ik verneem bezopen buren...

Maar okay dit staat op de kaart:

Ik ben de Familie-Engel
Er is een gelukkige verandering of uitbreiding van je gezin op komst.

De gelukkige verandering is dat de muziek bij de buren gestopt is :) hihi. Dankjewel lieve engelen!

Zijnoot die ik op een later moment toevoeg; om half vier vannacht ging weer keihard de muziek aan bij de buren en na een verzoek van mijn man tot het zachter van de muziek zetten, ben ik maar eens even opgestaan (ze hadden hem een minuutje omlaag gedraaid, maar daarna dus weer volop open gezet) en heb eerst op z'n Duits duidelijk staan te maken en daarna op zijn Engels (bleken Denen te zijn die heel ver heen waren) dat ze de muziek gewoon helemaal moesten uitzetten of anders...nou ja zal het hier maar niet verder uitdoeken maar geloof me ik heb wel zo staan te mopperen dat ze de muziek dus echt wel helemaal hebben uitgezet, daarna moest ik een half uur van mijn eigen tieren bijkomen hihi.

Angelic Love from Susan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...