zaterdag 3 november 2012

Dag 308 - An Angel Each Day Give Away

Vandaag start de An Angel Each Day Give Away !

Wat kun je winnen?
* een bekleed notitieboek
* een engelen bedel armband
* een engelen hanger
* een rozenkwarts engeltje


LET OP! Wat moet je doen om hier kans op te maken?

1. Volger zijn of worden
2. Heb je een blog? Dan zou ik het leuk vinden als je de Give Away op je blog deelt.
4. Heb je geen blog, maar wel een Facebook pagina of twitter account. Deel het dan daar :). Stuur me dan wel even een mail op 365dagencreatief@gmail.com zodat ik weet dat je deze Give Away deelt.
3. Hier een reactie achterlaten (dit kan t/m 13 november 2012).
4. Binnen Europa wonen

**Door deze Give Away te delen vergroot je je winkansen, laat je me het weten?!



Deze Give Away start bewust vandaag op 3 november en eindigt op 13 november.
Ik heb hier nu op dit moment 31 leden en 311 berichten (nadat ik deze Give Away heb gepost natuurlijk niet meer ;)). Dus is vandaag de juiste dag om de Give Away te starten.


Angelic Love from Susan

21 opmerkingen:

  1. nou dat heb je werkelijk mooi uitgekiend zo meis
    wat is het een prachtige give away ik doe mee en ga een link plaatsen op mijn site
    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thanks lieverd, ja ik vind het zo ook wel een leuk setje geworden :). En bedankt voor het delen. Knuff!

      Verwijderen
  2. Oh wat leuk!! Ik doe graag mee!!! Eerst word ik volger en zal ook een link op mijn blog zetten!! En natuurlijk bedankt voor je lieve reacties! Liefs marcella

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hey wat gezellig dat je even komt spieken. Van harte welkom!
      En leuk dat je de link gaat delen :). Warme groetjes van Susan

      Verwijderen
  3. jee wat maak jij mooie stempels maar ook andere dingen kijk meestal je andere blog dus nu op dit blog ook volger geworden. Doe graag mee hoor groet marloeskreatief

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hey die Marloes leuk dat je me hier ook komt volgen. Welkom! Ja ik heb je op mijn andere blog wel eens voorbij zien komen. Mmm zit me net te bedenken of ik jouw blog al volg, lees en zie wel eens wat van je bij Els van Dingen die fijn zijn ;). Warme groetjes van Susan

      Verwijderen
    2. En nog bedankt voor je compliment over mijn stempels :).

      Verwijderen
  4. Wat gaaf! Ik gun hem iemand anders. Ik heb genoeg gewonnen vandaag, maar maak een linkje voor je! Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi wat is dat nou, zit je in de winning mood en dan ga je niet verder ;).
      Dankjewel lieverd, jij hebt natuurlijk al een mooi bekleed notitieboek van me, alsook een engelen bedelarmband én zelfs ook zo'n klein edelstenen engeltje, maar dan wel van tijgeroog :). Knuff!

      Verwijderen
  5. punt 4 is zo grappig:)
    ik doe heel graag mee, als dat mag?
    linkje komt op mijn blog!
    Liefs Els

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jaaa jij mag meedoen, woont in Europa ;). Bent zelfs volger, een hele actieve volger zelfs :D.

      Tsja pas met mijn andere Give Away realiseerde ik me dat het wel 2 tot 3 keer zo duur kan zijn om naar België wat te versturen als het wat zwaarder is en ik weet dat ik actieve Belgische volgers heb, maar er reageren ook wel eens mensen uit andere landen...die mogen dus ook meedoen ;), maar dan wel binnen Europa hihi anders wordt het helemaal duur, want het is dan wel brievenbuspost...maar weegt wel wat hè ;). Knuff!

      Verwijderen
  6. Jaaaaa!!!! Ik doe heel erg graag mee! Het is zo mooi! Ik heb een linkje op mijn blog geplaatst hoor en natuurlijk ook je bericht gedeeld op mijn Facebook pagina. Heel veel liefs!

    P.s. doe je ook mee met mijn give away? :-) http://tantejannie.blogspot.nl/2012/11/tante-jannie-geeft-een-boekje-weg.html

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh ja jippie zo'n echte Tante Jannie winnen is zo super...ik zorg wel voor die extra winkansen ;). En zo te lezen heeft Tante Jannie ook al gezorgd dat ze extra winkansen binnenhaalt :). Is wel handig om dat erbij te schrijven hihi. Knuff!

      Verwijderen
  7. Hier is een volgertje bij en ik doe dan ook heel graag mee! :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh wat gezellig dat je hier ook volger bent geworden en meedoet :). Welkom! Warme groetjess!

      Verwijderen
  8. Super, graag doe ik ook een poging voor deze give away , groetjes vanuit een kletsnat Turnhout , net terug van een paar dagen Franse kust daar was het al even slecht weer ;-) Annemie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hey die Annemie wat gezellig dat je weer meedoet! Oh dat is balen als het weer dan tegenvalt, maar ik hoop dat je het toch naar je zin hebt gehad. Warme groetjess!

      Verwijderen
  9. Hoi Susan,

    Via Jenneke bij jou give away terecht gekomen. Ik doe mee en ben volger geworden van jou blog!
    Ik heb een linkje geplaatst op mijn eigen blog: veranadine.blogspot.nl
    Bij mij loopt er ook een give away, neem je een kijkje?

    Groetjes, Vera

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hey die Vera welkom op mijn engelenblog! Leuk dat je mijn Give Away gedeeld hebt. Warme groetjes van Susan

      Verwijderen
  10. Jeetje wat een schattige blog heb jij, ik kom hier via jenneke, en ze heeft niets teveel gezegd. Ik ga je gelijk volgen, en het is een prachtige give away, wi wil die nou niet winnen.

    Veel liefs
    Bianca

    Ik ga een linkje voor je plaatsen op mijn blog hoor mylovelypinkhome.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Bianca welkom hier als volger. Alhoewel ik zag dat mijn blog nog niet tussen de blogs staat die je volgt ;).
      Dankjewel voor je complimenten :D. Warme groetjes van Susan

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...