zondag 4 november 2012

Dag 309 - Prachtig Engeltje én Wow Kast

Gisteren stuurde Jenneke me een link naar een foto, met erbij geschreven 'dit is nu net een kast voor jou'.

En geloof me toen ik gisterenavond op de link klikte (we waren net terug van een verjaardag), viel mijn mond letterlijk open...Wow wat is die prachtig, die mega vleugels..Yesss dit is echt een kast voor mij.
Dat heb je heel goed ingeschat Jenneke :D, thanks for sharing!

Dit is de link; http://decoratethefuture.tumblr.com/post/4686856332


Gisteren op de verjaardag heb ik ook een foto gemaakt van een engeltje, so cute, zo mooi. Ik had haar het liefst niet teruggegeven ;).
De dame in kwestie die het engeltje in haar bezit had, had dit engeltje gisteren op een beurs gekocht, ik denk dat het een handwerkbeurs was...wetende dat haar ouders een handwerkwinkel hebben. Ze had een paar vilten items gekocht, een kerstboom, een hert en het engeltje. Maar het engeltje was van een hele andere kwaliteit, super zacht, en het jurkje eronder leek wel van zijde, oh hebbe hebbe...


Angelic Love from Susan

12 opmerkingen:

  1. Yep, echt een Susan kast haha! Het engeltje is echt heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi ja manlief zei al meteen daar hebben we geen plaats voor toen ik de kast liet zien. En ikke 'och dat kan ook gewoon op een deur hoor' ;). Knuff!

      Verwijderen
  2. Wow, zo cool die kast!!!
    En idd een lief engeltje!

    liefs els

    BeantwoordenVerwijderen
  3. owwwwwwwwwwwwwwwwww dat engeltje ♥ nou die wil ik ook gerne hebben ik zie het op de foto's dat onderjurkje is ook om te zwijmelen zeg

    en ja die kasttttttttttttttttttttttttt het is een echte Susan kast ♥
    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja ik zat ook bijna te kwijlen over dat engeltje.
      Bij de kast stond ik letterlijk met de mond vol tanden zo mooiiii! Knuff!

      Verwijderen
  4. Was die beurs niet de KreaDoe?
    Ik heb daar meerdere van dit soort gemaakte lieve engeltjes gezien!

    En die kast..ik zie er een creatieve afsluiter in voor je 365 dagen creatief project! ;) Mits je een dergelijke kast bezit...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik zou het echt niet weten, geloof het niet...want ik heb een andere plaatsnaam gehoord.

      Mmm je schat me toch net wat te hoog in...dat is boven mijn pet om zo'n engelenvleugels te maken. Maar zou gaaf zijn om dat op de deurten te hebben ;). Knuff!

      Verwijderen
  5. Haha ja! Dat heeft Jenneke inderdaad goed ingeschat! Een echte 'Susan kast'! En wat een schattig engeltje zeg! Tijd om zelf eens met vilt aan de slag te gaan? ;-) Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Uhm nee niet om engeltjes te maken. Och ja wie weet, ik had van te voren ook niet kunnen inschatten wat ik dit jaar al allemaal heb gemaakt. Knuff!

      Verwijderen
  6. wat een mooi engeltje! ik ga je hier ook volgen!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...