vrijdag 30 november 2012

Dag 335 - Nog meer engeltjes op de Keulse kerstmarkt

Vandaag deel ik de andere engeltjes die ik tegenkwam op de diverse kerstmarkten in Keulen.

Tante Jannie schreef in een reactie op mijn blogbericht van gisteren, dat dit toch wel engelen walhalla voor mij zou zijn.

Maar eigenlijk helemaal niet, het kerkhof in Boedapest was engelen walhalla voor mij. Dat is voor mij Heaven on Earth zo'n oud kerkhof met prachtige oude graven met engelenbeelden.

Op zo'n kerstmarkten zie ik zoveel engeltjes, zoveel overvloed aan mooie engelen en 'echt niet mijn smaak' engelen, dat het eigenlijk teveel van het goede is.
Begrijp me niet verkeerd ik zie graag mooie engelen, maar ik word helemaal lyrisch van oude engelenbeelden op een eeuwenoud kerkhof.


Angelic Love from Susan

Ps. Ik heb jammergenoeg geen foto van het gevleugelde varkentje waar ik over heb zitten te twijfelen.

















6 opmerkingen:

  1. Over de kleine engeltjes (vooral die met dat konijntje in de armen op foto 3 alsook op de allerlaatste foto) en de slanke houten engeltjes (rood/blauw/groen) heb ik ook over zitten te twijfelen. Maar ja je kunt niet alles hè.
    Morgen deel ik het engeltje dat ik gekocht heb. Knuff!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha oke duidelijk! Maar evengoed wel zeer vermakelijk voor een engelen-liefhebster dan ;-P Ben benieuwd welke met je mee naar huis mocht! Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Van wat voor engelen houd jij nou eigenlijk het meest? Geen cupido dingetjes, da's duidelijk.... maar er zijn zóveel engelen te vinden. Ik kijk áltijd voor je als ik bij de kringloop ben, maar tot nu toe niet echt mooie naar mijn smaak (niet te kinderachtig bedoel ik dan)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. nee lieverd je kunt niet alles.....maar des te blijer ben je met hetgeen je wel aanschaft zeg ik altijd maar,
    je deelt hier even engelen voor een heel jaar ha ha

    lieve groet jenneke
    ehm syl ze houdt van Crown-Y ha ha ha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ze zijn mooooi.
    En ook is het mooi om ze zo te bekijken en bewonderen
    en niet allemaal te hoeven kopen. Ja toch?
    :)
    Lijkt me leuk zulke kerstmarkten, lekker kitsch.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh, ik was ook gisteren in Keulen op de kerstmarkt(en)! Van die heerlijk mollige engeltjes kreeg ik van mijn vriendin de glitter-paarse. Ik vond ze zo leuk! De komende weken genoeg te zien bij mij! Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...