woensdag 14 november 2012

Dag 319 - An Angel Each Day Give Away Winnaar

Het is dinsdagnacht, 00.21 uur als ik begin aan deze blogpost.
Ik kon niet slapen, en nu heb ik dat wel vaker als het tijd is voor de uitslag van de Give Away. Maar het heeft ook wat te maken met de blogpost van Else van Besjes.
Heftig, geen woorden voor, het raakt me. Je man van de ene op de andere dag verliezen, pff.

Maar okay terug naar de Give Away uitslag, ik nam mijn mooie zelfgemaakte (nee, niet zelf gehaakt ;)) kanten kommetje uit de kast.
Heb alle namen op briefjes geschreven, enkele zelfs 4 keer, sommige 3 keer, een enkele 2 keer en een aantal 1 keer.
Ik vouwde alle briefjes netjes op en deed ze in het kanten kommetje...is het geen beauty?
En begon te husselen en net op het moment dat ik een briefje wilde gaan trekken viel er een briefje op mijn schoot...stiekem door een van de gaatjes gevallen...
Ja hoor de engeltjes doen hun werk ;).
En het is iemand geworden die maar 1 keer in het kommetje voor kwam. Mijn anonieme volger Annemie!
Ze volgt me al langer en laat bij tijd en wijle wat van zich horen, regelmatig ook per email om een engeltje met me (ons) te delen.

Van harte gefeliciteerd Annemie! Ik heb je adres vast nog ergens in een mail staan. Het komt jouw kant op!


Angelic Love from Susan


Ps. Ik won vandaag ook een Give Away bij Jenneke, en niet alleen ikke maar ook alle anderen die meededen.
Dus Annemie dubbel gefeliciteerd! En Jenneke super lief van je <3.

http://creaties-jenneke.blogspot.nl/2012/11/rt-by-jenneke-crown-y-uitslag.html

8 opmerkingen:

  1. Lieve Susan,
    Ook ik ben naar van dat bericht. En ik ken Besjes niet eens.
    Hier dus nog iemand die wakker is. Maar dat komt ook doordat we morgen de uitslag krijgen van mijn broertjes hartscan. Zo spannend.
    Annemie gefeliciteerd!! Dit is een mooie give away. En jij dan ook gefeliciteerd Susan, iedereen aan de engel :-)
    Susan, bedankt v je blog gister, over dat we onze partner moet accepteren zoals hij is. Je hebt gelijk. Het raakte me.
    Liefs!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dag lieverd dankjewel voor je lieve woorden. Ja soms vind ik het moeilijk om bepaalde dingen die ik voel, denk, vind te delen. Maar ik volg dan toch maar gewoon mijn gevoel. Fijn dat je er wat mee kunt. Dat doet me goed.

      Ik heb je ook al een privé mailtje gestuurd nav dit berichtje, maar dat wist je al hihi want je hebt ook al terug gemaild. Dikke knuffel en heel veel sterkte en kracht!

      Verwijderen
  2. Annemie van harte gefeliciteerd! En inderdaad super lief van Jenneke dat we allemaal gewonnen hebben :-) Ben er echt blij mee en heb al een mooi plekje bedacht om mijn Crown-Y op te hangen :-) (moet alleen nog een lijstje regelen)

    Afgrijselijk he dat bericht van Else van Besjes... Ik heb er ook een heel naar gevoel bij en ik ken haar ook niet persoonlijk...

    Heel veel liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bij mij komt de Crown-Y boven mijn hoofd te hangen, op het mega grote magneetbord waar ook enkele van mijn dreamboards hangen, mijn SoulCollages en de mooie engel die Els me tekende :). Vind dat wel een toepasselijke plek ;).
      Ik heb er net ook nog een blogbericht aan gewijd, greep me ook erg aan om de blogberichten te zien van zijn maten, zijn groep mensen waar hij zijn passie mee deelde. Dikke knuffel!

      Verwijderen
  3. wowwww tof voor annemie meis van harte gefeliesssss!!! met deze gave gewonnen give away en susan dank je wel meis voor het geven ervan
    en jij gefelies met jou gewonnen engel hihi
    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hé , ik kom net thuis van mijn werk en ontdek via mijn mailtjes dat ik je give away gewonnen heb ,ik ben er superblij mee !! Ik had een vermoeiende dag op het werk maar dit maakt heel mijn dag weer goed !!

    veel liefs uit Turnhout en ik kijk uit naar de post , Annemie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hey die Annemie dat doet me dan toch weer goed om te horen. Ik ga morgen aan de slag met je armband (ik had Annemie persoonlijk even gemaild of ze misschien andere kleurtjes wilde...kan me voorstellen dat niet iedereen op de Nederlandse driekleur zit te wachten ;), het gaat een rozekwart armband worden...). Knuff!

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...