maandag 26 november 2012

Dag 331 - Rozenkwarts Engelen Bedelarmband

Vandaag ga ik toch even de armband delen die ik onlangs maakte voor Annemie. De winnares van de Give Away.
Ik heb hem wel al gedeeld op mijn andere blog 365 dagen creatief.

Maar dit is natuurlijk dé plaats om hem te delen.
Ik had voor de Give Away een rood-wit-blauwe bedelarmband gemaakt, maar had me al bedacht dat ik aan de winnares zou vragen of ze wellicht een armband in andere kleuren wilde. Annemie gaf aan de armband van Rozenkwarts te willen.
Ik heb er nog even over gedacht om er wellicht nog andere roze kralen bij te doen, maar toch besloten alleen rozekwarts kralen te gebruiken.
Annemie is er heel blij mee en showt hem zelfs even aan ons :).


ROZENKWARTS is bij uitstek de steen van het hart en de liefde. De steen werkt sterk in op het hart chakra en opent het hart om liefde te ontvangen en om liefde te geven. De steen trekt harmonieuze liefdes- en vriendschappelijke relaties aan en bevordert ook eigenliefde en zelfacceptatie. Rozenkwarts heeft een milde, zachte werking en werkt kalmerend bij verdriet en trauma’s en bevordert empathie, openheid en behulpzaamheid. De steen maakt ontvankelijkheid voor alle soorten schoonheid en stimuleert creativiteit en fantasie. Fysiek heeft de steen een positieve werking op het hart, de geslachtsorganen, seksuele problemen, de vruchtbaarheid, borst- en longkwalen en voorkomt duizeligheid. Tenslotte helpt het bij ouderdomskwalen zoals de ziekte van Alzheimer en Parkinson.
Bron ; http://www.edelstenenenmineralen.nl/rozenkwarts.html


Angelic Love from Susan









Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...