maandag 12 november 2012

Dag 317 - Engelenkaarten van Schaduw en Licht Orakel

Gisteren waren we bij vrienden op bezoek en Pat had een nieuw kaartenset gekocht en ik heb even mogen genieten van de prachtige afbeeldingen. Het Orakel van schaduw en licht van Lucy Cavendish.

Het set heb ik al vaker gezien in de esoterische boekenhandel, maar heb het nooit eerder willen kopen omdat ik het ook een negatieve toon vind hebben, maar de afbeeldingen zijn wel ruiggg.

Ik heb gisteren een aantal engelen/elfen afbeeldingen gefotografeerd.
Kijken jullie met me mee?


Angelic Love from Susan

6 opmerkingen:

  1. ik ken haar tekeningen, zelf ben ik er weg van een tikkie gothic style vind ik ze ook wel hebben
    prachtig lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gave afbeeldingen! Ik hou hiervan. Helemaal mijn smaak! Verder ken ik de set niet. Liefs MiM (ik kom maar weer eens reageren. Ik lees de meeste logjes wel, maar zit nooit meer achter de laptop om te reageren. Even wat schade inhalen... Hoera voor vakantie!)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind ze apart. Sommigen zijn mooi, maar sommigen ook wat macaber (is dat het woord hiervoor?), het zit hem in de uitdrukking.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. uuuuh ik word hier toch niet echt blij van, inderdaad een beetje eng her en der. Dit zijn boze engelen haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo die zijn echt mooi! Maar ben het wel met je eens, er zit wel iets 'donkers' overheen... Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hihihi whahaha zit hier stilletjes te lachen van al die verschillende reacties. Ja dat roepen ze ook wel op. Gisteren had ik nog zoiets 'zou ik ze dan toch maar gaan kopen' en nu weer 'nee laat ik het maar niet doen'...
    Ik vind ze mooi en ook weer niet. Ik hou van zwart, maar ook weer van wit en kleur.
    Och het mag er beide zijn. Ik had trouwens de kaart van 'Engel des Doods' getrokken. De beschrijving kwam maar niet bij me binnen, dus daar ook een foto van gemaakt ;). Alleen nog niet gelezen hihi ;). Knuff!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...