donderdag 22 november 2012

Dag 327 - Engeltjes van MarloesKreatief

Ik kreeg bij de blogpost van gisteren de vraag van Lovely Tough Cookie of ik het leuk zou vinden om de zelfgemaakte engel (met de zilveren vleugels) van MarloesKreatief hier te delen, die ik zo bewonderd had op haar blog.
Natuurlijk vind ik dat leuk! Ze heeft een heel mooi lief engeltje gemaakt voor Lovely Tough Cookie.

Maar nu zag ik vandaag ook nog eens zo'n zelfde engeltje maar dan anders ;), dat Jenneke had gekregen van Marloes, dus ik ben maar even zo stout geweest en heb die foto 'gepikt' ;). Ik hoop dat je dat goed vind Jenneke.


Angelic Love from Susan



6 opmerkingen:

  1. Aaah leuk, dat hebben die Marloesengeltjes verdiend! Top gedaan Marloes.
    Leuk dat je ze hier deelt, Susan.
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Graag gedaan hoor en ja zekers verdienen deze engeltjes een ere blogje ;). Knuff!

      Verwijderen
  2. ha ha dat is altijd goed susan!! en wat heeft ze dat prachtig gemaakt he, hangt vol trots te pronken in mijn kamer

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihihi ja gelukkig staat je naam in de foto...maar ze heeft ze zekers prachtig gemaakt. Wie weet waag ik me er ook nog eens een keer aan ;). Maar of dat dit jaar nog gaat lukken...hihihi. Knuff!

      Verwijderen
  3. mooi!!! marloes is goed hé!
    liefs els

    BeantwoordenVerwijderen
  4. En hier is marloes zelf even, ik heb mijn hele leven al iets magisch met engelen,maak ,geef en stuur ze regelmatig naar mensen op speciale momenten.
    maar heb sterk een gevoel dat ik een eigen beschermengeltje heb maar noem deze ontdeugend mijn (b)engeltje.Hoop,en denk dus altijd dat het iemand wat extra s geeft door het als symbool te sturen of te geven, bij deze heel lief susan kijk altijd op je angel blog met dikke regelmaat en vind ook dat je geweldige lieve dingen doet groet marloes

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...