zaterdag 17 november 2012

Dag 322 - Engeltjes van Annemie

Annemie stuurde me nog een mailtje met afbeeldingen van een aantal engeltjes bij haar thuis.

Ze stuurde me dit per mail; ' hier de beloofde foto van mijn aankoop in de aldi vandaag en nog een paar engeltjes van de wereldwinkel , ze staan bij de foto van mijn moeder , het kaarsje op de foto zit ook in een engeltjeshoudertje , er hangen allemaal fijne engeltjes aan die rond draaien door de warmte. '

Op de foto's zie ik zelfs mijn orgonite engeltje liggen die ze eens gewonnen heeft bij een Give Away hier.
Dankjewel Annemie om dit met mij/met ons te delen.


Angelic Love from Susan









4 opmerkingen:

  1. ;-),warme groetjes uit Turnhout , Annemie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat lief van annemie, en wat een mooie foto's toon je ons hier

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. O, die 2 engeltjes van de 2e en laatste foto horen bij die van mij! Ze vormen en band. Ik heb de zanger afgelopen week op mijn blog geplaatst. Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...