woensdag 10 april 2013

An Angel Each Day Give Away t/m 24-04-2013

Lieve volgers, eigenlijk vooral lieve actieve volgers, ter ere van 50+ volgers op mijn blog An Angel Each Day gaat vandaag de Give Away de lucht in.

Jullie hoeven van mij niet zo nodig reclame te maken want ik wil liever mijn vaste actieve volgers een kans geven om te winnen.
Daarom zal ik ook degenen van jullie die hier een kans op willen maken, extra kansen geven. Dus hoe minder reclame, hoe meer kansen ;). Mensen die geïnteresseerd zijn in engelen komen hier vanzelf wel terecht :D.

Natuurlijk ben ik ook dankbaar aan de volgers die alleen meelezen, maar volgers die toch af en toe of regelmatig wat van zich laten horen maken het toch leuker om te bloggen.

Op de foto kunnen jullie zien waar jullie kans op maken, er komen nog wat andere dingetjes bij maar wat dat is is een verrassing.

Dus ben je volger en heb je al eens eerder wat van je laten horen, zet het vooral even in je reactie hieronder. Op 25 april zal ik de winnaar bekend maken.


Angelic Love from Susan


Oh ja bijna vergeten de dagelijkse boodschap was voor mij ook het teken om de give away vandaag erop te zetten;

Giving from a place of abundance, where you know that you have much to give, brings joy to all.



16 opmerkingen:

  1. hi susan ,ja gezellig ik doe mee hoor en nartuurlijk weet je dat ik je volg en regelmatig reageer ,lieve groet marloeskreatief

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihihi ja ik weet dat je regelmatig wat van je laat horen ;). Gezellig dat je mee doet!
      Ik ben op dit moment wat minder in blogland te vinden, maar probeer toch tijd te maken om bij jullie langs te komen. Knuff!

      Verwijderen
  2. owwww ben je toch een bijzonder mens hihi, maarre ik waag graag een gokje op jou give away
    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Whahhaa ja dat vind ik eerlijk gezegd wel zo eerlijk. Jij/jullie doen altijd moeite om toch even te laten weten dat mijn blogposts gelezen worden. Natuurlijk doe ik dat ook voor de stille lezers en wie weet komen die ook nog wel eens uit hun schulpje.
      Ik weet hoe graag je reclame maakt voor blogs, eens kijken of je dat nu niet kunt hihihi whahhaha. Knuff!

      Verwijderen
  3. Ben gelijk fan geworden niet om te winnen maar omdat ik dol op engeltjes ben en deze blog van jou nog niet in mijn systeem zat...maar nu dus wel,,,Kreeg gisteren nog een lief engeltje over de post die zit nu op mijn werkbroek gespeld,,,,,
    X Es

    ps het is Jeneke niet gelukt hahaha maar dankzij haar ben ik nu wel hier X

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Whahaha tis me een mooie zeg hihihi, maar ze gunt het natuurlijk ook van harte aan een ander (andere facebook vrienden ;)) that's Jenneke!
      Ennuh van harte welkom Esther, leuk dat je mij hier ook komt volgen. Knuff!

      Verwijderen
  4. Heel erg leuk! Ik doe graag mee! Vind die kaart zo mooi! En de poëzie plaatjes zou ik op mooi karton plakken en omhaken. Verder ben ik verslaafd aan blikjes en vind ik je Dick Bruna Engeltjes Stempel echt te schattig! :) En ik maak lekker geen reclame ;-P Knufff!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hey lieverd ja die kaarten van Geertje van der Zijpp zijn mooi hè en Dick Bruna blijft leuk hè? Oh je hebt al plannen met de engeltjes? Leuwk!
      Goed van je dat je geen reclame maakt! Knuff!

      Verwijderen
  5. Hoi , hier ben ik weer , graag waag ik mijn kansje , zou een leuk verjaardagskado zijn voor mijn dochter die dan jarig is , groetjes uit Turnhout , Annemie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hey die Annemie ook jij van harte welkom om mee te doen. Ja van jou hoor ik ook regelmatig ;). Warme groetjes en knuffels!

      Verwijderen
  6. leuke blog meld me aan als volger.
    Groetjes Albèrtje

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Welkom Albèrtje als nieuwe volger! Wie weet tot ziens bij andere blogposts. Groetjes Susan

      Verwijderen
  7. Ik doe mee, Ik doe mee, ik doe mee! Ik hou van engelen en ik weet zeker dat dat wederzijds is... liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hey die lieve MiM, wat gezellig dat je ook mee doet lieverd. Jij bent een van de oude garde ;). Mijn engelenblogvriendin :D.
      Oh lieverd ik ben zelf ook zo mega druk en ben jou ook zekers niet vergeten. Dikke engelen knuff van een aards engeltje :D.

      Verwijderen
  8. Hoi Susan, ik dacht al.... Waar is mijn reactie.... Hier komt ie!
    Het stempeltje is super! De graag mee!
    Veel plezier aankomend weekend!
    Groeten

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja ik snap er ook niks van waar die gebleven is. Zag hem in mijn mail maar niet hier tussen de berichten ;). Nu wel dus :D.
      Dat gaat zekers wel lukken! Groetjess!

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...