woensdag 10 april 2013

An Angel Each Day Give Away t/m 24-04-2013

Lieve volgers, eigenlijk vooral lieve actieve volgers, ter ere van 50+ volgers op mijn blog An Angel Each Day gaat vandaag de Give Away de lucht in.

Jullie hoeven van mij niet zo nodig reclame te maken want ik wil liever mijn vaste actieve volgers een kans geven om te winnen.
Daarom zal ik ook degenen van jullie die hier een kans op willen maken, extra kansen geven. Dus hoe minder reclame, hoe meer kansen ;). Mensen die geïnteresseerd zijn in engelen komen hier vanzelf wel terecht :D.

Natuurlijk ben ik ook dankbaar aan de volgers die alleen meelezen, maar volgers die toch af en toe of regelmatig wat van zich laten horen maken het toch leuker om te bloggen.

Op de foto kunnen jullie zien waar jullie kans op maken, er komen nog wat andere dingetjes bij maar wat dat is is een verrassing.

Dus ben je volger en heb je al eens eerder wat van je laten horen, zet het vooral even in je reactie hieronder. Op 25 april zal ik de winnaar bekend maken.


Angelic Love from Susan


Oh ja bijna vergeten de dagelijkse boodschap was voor mij ook het teken om de give away vandaag erop te zetten;

Giving from a place of abundance, where you know that you have much to give, brings joy to all.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...