donderdag 25 april 2013

We've got ourselves a winner!

Jaaa de winnaar is bekend van de An Angel Each Day Give Away!
Ik had jullie gevraagd geen reclame te maken en dat is bijna iedereen gelukt ;) hihihi.
Esther is via een berichtje van Jenneke op Facebook erachter gekomen dat ik nog een blog heb hihihi, die lieverds toch!

Maar het was ook omdat ik graag iets weggeef aan trouwe en actieve volgers, dus die hadden een streepje voor. Ik ben dan ook even in mijn archief gaan kijken, wie hier de actiefste zijn en tsja dat is natuurlijk niet zo moeilijk te raden whahahha (en dan heb ik het over de dames die iedere dag bijna reageren of reageerden ;)), die kregen van mij drie keer hun naam op het stapeltje en de rest allemaal één kans.

Ik deed de trekking gisteravond al, omdat ik toch al verwachte dat er nog weinig tot geen aanmeldingen zouden komen. Natuurlijk heb ik wat actieve dames gemist in het rijtje, maar heb dat verder losgelaten.
Alle namen op briefjes geschreven en dichtgevouwen en dan maar husselen in mijn handen (het waren er niet zoveel ;)). Er viel er opeens eentje uit en dat is dan ook de winnaar!! Tante Jannieeeeee ja yes een hele actieve en vooral lieve blogdame is de winnares geworden! Van harte lieverd!

Máár een kwartier later of zo voelde ik wat op mijn schoot (ik had een jurk aan) en ik bleek een briefje niet dichtgevouwen te hebben...oops.
Marloes bleek niet meegedaan te hebben in de trekking. Nou lieverd jij krijgt van mij een troostprijs, ik heb al wat leuks in gedachten! Dus ook jij van harte!
Ennuh Tante Jannie jij krijgt jouw prijs als je hier op bezoek komt volgende week, dat scheelt verzendkosten en geeft mij de tijd om de rest samen te stellen ;).

Dankjewel aan alle lieverds om mee te doen en natuurlijk een hartelijk welkom aan mijn nieuwe volgers! Hopelijk tot ziens :D.


Angelic Love from Susan



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...