maandag 22 april 2013

Pixiewagner Elfen Fashion - Pixiewagner Fairy Fashion

Zaterdag kwamen we een inspirerend winkeltje/stand tegen op de Elf Fantasy Fair in Haarzuilens, Pixiewagner.

Ik zag op de eerste plaats prachtige elfen vleugels hangen en maakte er foto's van om hier te delen met jullie, daarna zag ik prachtige sieraden in steampunk look ook met vleugels.
Echt een winkeltje om heel veel inspiratie op te doen. Ik vroeg aan de shopeigenaresse of ik een foto van haar mocht maken, dat mocht, ze vond het zelfs leuk.

De mijne lukte jammergenoeg niet zo goed, maar onze vriend die klokkenmaker is, nam ook een foto van haar zag ik op zijn Facebook pagina, dus die heb ik in de collage verwerkt. Ook de foto rechtsbeneden is van hem.

Wie weet heb ik in Arcen wel iets aan dat geïnspireerd is door haar ;).

http://pixiewagner.de/en/home.html is haar webpagina.
Ze is ook te vinden op Facebook; www.facebook.com/pixiewagner


Angelic Love from Susan



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...