woensdag 24 april 2013

Engelen (vleugels) op t-shirt om te recykleren

Er kwamen deze week twee t-shirts op mijn pad die ik echt wat vond om mee te gaan recykleren.
Nu nog tijd vinden om daadwerkelijk er mee aan de slag te gaan ;).

Op een t-shirt staat een prachtige engel met de tekst 'Love never dies'.
En de ander met een gevleugeld hart met de tekst 'Love and Glory', wat er boven staat kan ik niet lezen behalve het eerste woord 'Free'.

Ze zijn by the way beide nog erg gekreukeld, ze moeten nog even de was in :).


Angelic Love from Susan







7 opmerkingen:

  1. nice! Ben benieuwd hoe je ze gaat recykleren :)
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Denkelijk gewoon in een rok verwerken zoals mijn eerste ;). Maar de komende tijd zal me dat niet gaan lukken denk ik. Alhoewel het wel handig zou zijn om wat nieuwe rokjes te hebben voor onze vakantie die eraan komt :). Knuff!

      Verwijderen
  2. prachtig! vooral door bovenste! Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja dat dacht ik wel dat jij die ook de mooiste zou vinden :). Knuff!

      Verwijderen
  3. Yep.... dat wordt een topje! Zo eentje met tunnel bovenaan... of niet? Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Uhm ze zijn beide vrij klein, nou ja eentje past zeer zeker niet dus die gaat zekers in een recykleer rok verwerkt worden en die love never dies die zou nog wel eens kunnen passen zie ik net. So we shall see ;). Knuff!

      Verwijderen
  4. Die zijn mooi zeg! Ben benieuwd wat je er van gaat maken dan. Staat er trouwens op dat onderste shirt niet: Free Minds? Dat is wat ik er in lees tenminste ;) Knufff!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...