woensdag 24 april 2013

Engelen verrassing van Esther

Gisteren kreeg ik een engelen verrassing van Esther en typte gisterenavond een heel bericht om het ook met jullie te delen.
Ik ging nog even fotoowtjes erbij zoeken, collage maken en weg was het bericht, grr.
Maar ik was te moe en had teveel last van mijn handen (niks ernstigs hoor) om een nieuw bericht te typen. Dus gisterenavond geen engelen blogpost van mij.

Binnenkort heb ik zowiezo niet altijd Wifi ontvangst als we op vakantie zijn, dus zal er geen engel zijn each day ;) maar alleen bij wifi ontvangst. Wie weet wordt dat toch bijna elke dag want manlief en ik willen toch wel graag iedere dag even online zijn hihihi.

Maar terug naar de engelenverrassing van Esther die onlangs via Jenneke ontdekte dat ik ook een engelenblog heb. Jenneke kon het toch niet laten om een beetje reclame te maken voor mijn give away.
Als je nog niet meedoet moet je even zoeken ;), 14 april heb ik hem gepost en vandaag is de laatste dag, ik heb er bewust niet teveel reclame voor gemaakt omdat ik liever wil dat mijn vaste actieve volgers een kans maken ipv mensen die alleen gaan volgen ivm een give away, nee Esther daar hoor jij niet bij hoor ;).

Ik ben weer afgedwaald hihihi, Esther stuurde me een mailtje dat ze me graag wat engelachtigs wilde sturen en of ze mijn adres mocht. Nu volgt Esther ook al mijn ander blog en ik de hare, dus dat zal wel snor.
Gisteren viel de verrassing dan op onze deurmat, een dikke envelop met enorm veel postzegels hihihi, 8 geloof ik terwijl 6 het maximale is wat er op brievenbus post hoeft en aan 5 had ze genoeg gehad als ik dat zo kan inschatten. Die lieve gekke Esther, ja er zaten er genoeg op :).

Als eerste zag ik een opengevouwen boek...benieuwd welk engelenboek dat zou zijn, maar het was een boek van Paul Coelho en zo te lezen aan de inleiding zekers wel een boek dat bij me past. Die bewaren we voor op vakantie!

Er zat nog een heel leuk pakje in met bladmuziek ingepakt met zelfs passende tekst, heaven and earth...met een lief klein blauw engeltje eraan van howliet. En erin zaten kleine papieren lijstjes met engelen afbeeldingen, aan weerszijden een andere afbeelding. Helemaal super!
Dankjewel lieve Esther voor je prachtige pakketje, heel lief van je! Dikke knuff!

Nu zijn jullie ondertussen toch ook wel heel benieuwd?! Hier komen dan de foto's...


Angelic Love from Susan





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...