woensdag 3 april 2013

Elfen moeder en baby

Vandaag was ik in de stad op zoek naar een geschikt baby kaartje om alvast naar de kersverse ouders van Jaxon te sturen.

Het is natuurlijk toch leuk om een speciaal kaartje uit te zoeken en geen gewoon felicitatiekaartje met 'gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon' of zo erop.

Ik vond een grappige kaart (die we dan uiteindelijk ook hebben uitgekozen en die ik nu nog niet ga delen), maar ik koos ook deze kaart uit omdat ik natuurlijk gek van engelen/elfen ben. Ze hebben zelf ook elfen beelden staan...zelfs een zwangere elf! Dus dit was een goede andere keus en een kaart die je niet zo snel ook van anderen krijgt ;). Maar deze blijft nog even hier.

Dankjewel voor jullie felicitaties!


Angelic Love from Susan



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...