donderdag 11 april 2013

Engeltjes post van Marloes Kreatief

Vandaag kreeg ik lieve engeltjes post van Marloes, toevallig was ik vanmorgen of was het rond de middag...op bezoek bij het blog van Marloes http://marloeskreatief.blogspot.nl/2013/04/verder-met-vilt.html en zag prachtige dingen die Marloes vervilt had.

En daar zat ook dit engeltje bij, uhm denk ik dan hihihi, ik lig inmiddels bij een snotverkouden man in bed en de foto's die ik net beneden maakte waren vrij donker ;). Maar heb net ook een foto van Marloes haar blog 'gepikt' en het lijkt nu of het een ander kleurtje jurk is ;).

Op een foto zie je ook het ander engeltje dat Marloes eens voor me maakte samen met een engeltje dat ik van Kathy kreeg bij onze swap, ze hangen samen aan de boekenkast. Op de achtergrond zie je de reflectering van de tiffany engel die voor het raam hangt aan de andere kant van de huiskamer ;).
Dankjewel lieve Marloes :D. Knuff!


Angelic Love from Susan


9 opmerkingen:

  1. heb het engelenhartje speciaal voor jouw gemaakt hoor die bij mij op de foto is dezelfde ...hi hi zag je berichtjes vanmiddag dacht ook wanneer zou die er zijn wel twee weken onderweg geweest!!!!!! veel plezier ermee lieve groet van mij Marloeskreatief
    P.s leuk bericht

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh dat zou inderdaad best kunnen dat je envelop zolang onderweg is geweest, er zaten stickers op van de post. Volgens mij een foutje met de postcode ;).
      Gelukkig dan maar dat het toch goed is gekomen, want dat zou zonde zijn geweest. En wat enorm lief van je dat je dat engeltje speciaal voor mij hebt gemaakt :D mega big smile ;). Dikke knuff!

      Verwijderen
    2. Oh zie nu opeens dat ik helemaal vergeten ben te schrijven over die leuke envelop die je gemaakt had met die engeltjes erop. Heel bijzonder, al een feestje op zich :).

      Verwijderen
  2. Owwwww Marloes onze viltkunstenares hihihihi
    Wat prachtig meis!!!!!!!!
    Wens manlief beterschap. Ik hoop dat het hier bij twee snotterende ouders blijft ... maar ja ben er wel veel over de vloer hahahahahaha

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja indeed onze viltkunstenares. Echt prachtig wat die Marloes maakt. Omdat ik Lien al persoonlijk heb gezien en de verhalen over Bowie heb gelezen en dan de Bowie heb gezien die Marloes heeft gemaakt, echt Wowwww.

      Hihihi ik zei al tegen manlief toen ik je berichtje gisterenavond las 'Beterschap van de Amsterdamse' ;) en hij keek me echt aan van 'hè????' Hihihihihi.
      Ja ik heb wel eens een poging gedaan om je verhalen aan hem door te vertellen of voor te lezen als ik dan hier in het verre zuiden mega vettig zit te lachen ;). Knuff!

      Verwijderen
  3. Ik vind het echt super knap van Marloes dat ze dit soort dingen kan maken. Heb er wel eens een filmpje van gezien op Youtube maar ik denk niet dat ik er het geduld voor op kan brengen haha ;) Ontzettend lief ook dat ze deze speciaal voor jou gemaakt heeft. Geniet ervan! Knufff!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja knap is dat hè?! Ik heb hou me lekker bij mijn eigen dingen, wie weet krijg ik het haken onder de knie dankzij tante Jannie...maar het kan natuurlijk ook zo zijn dat het gewoon niet mijn ding is handwerken. We shall see.

      Gisterenmiddag/avond heeft dochterlief een soort voet versiering gemaakt voor op vakantie en die merkte al dat je daar enorm veel geduld voor nodig hebt om kraaltjes op een elastiek te doen ;).

      Weet je ik ga eens pampier en een pen pakken, knuff!

      Verwijderen
  4. Super mooi!! Marloes moet een eigen vilten merk gaan oprichten.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...