donderdag 11 april 2013

Engeltjes post van Marloes Kreatief

Vandaag kreeg ik lieve engeltjes post van Marloes, toevallig was ik vanmorgen of was het rond de middag...op bezoek bij het blog van Marloes http://marloeskreatief.blogspot.nl/2013/04/verder-met-vilt.html en zag prachtige dingen die Marloes vervilt had.

En daar zat ook dit engeltje bij, uhm denk ik dan hihihi, ik lig inmiddels bij een snotverkouden man in bed en de foto's die ik net beneden maakte waren vrij donker ;). Maar heb net ook een foto van Marloes haar blog 'gepikt' en het lijkt nu of het een ander kleurtje jurk is ;).

Op een foto zie je ook het ander engeltje dat Marloes eens voor me maakte samen met een engeltje dat ik van Kathy kreeg bij onze swap, ze hangen samen aan de boekenkast. Op de achtergrond zie je de reflectering van de tiffany engel die voor het raam hangt aan de andere kant van de huiskamer ;).
Dankjewel lieve Marloes :D. Knuff!


Angelic Love from Susan


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...