dinsdag 9 april 2013

Give Away in voorbereiding

Ik heb al een tijdje het plan gevat om hier ook een give away te doen ter ere van 50+ volgers.
Vandaag liep ik weer tegen wat leuks aan dat ik er ook bij wil doen. Maar eerst even kijken of het wel door de brievenbus past ;).

Voor nu bestaat de An Angel Each Day Give Away uit deze engelenkaart van Geertje van der Zijpp en deze Dick Bruna engeltjes stempel.
Er komen ook nog wat engelen poezieplaatjes bij en natuurlijk een zelfgemaakt papieren engeltje.

Je kunt je nu nog niet opgeven, maar een dezer dagen komt ie eraan!


Angelic Love from Susan



5 opmerkingen:

  1. Oh, wat een leuke stempel,
    heel herkenbaar, zelfde lieve vorm als de engeltjes plaatjes die ik je stuurde.
    Het kaartje is ook prachtig.
    Als je er eenmaal oog voor hebt zijn er echt heel veel engeltjes te vinden.
    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja dat je waar dat waren dezelfde Dick Bruna engeltjes, maar ik wil echt niet mijn hele huis vol met engeltjes hebben hihihi. Uhm nou ja heb al best veel engelen, maar het moet wel leuk blijven hè ;).
      Groetjess!

      Verwijderen
  2. dit is allebei al helemaal te gek zeg ♥

    liefs jenneke
    enne op naar meer angel volgers

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh lieverd dat hoeft eerlijk gezegd voor mij niet zo nodig. Mensen die interesse hebben in Engelen komen vanzelf wel en liever niet voor de Give Away, ben er dus echt over aan het denken om ze alleen onder die volgers te verloten die ik nu al heb ;). Knuff!

      Verwijderen
  3. Wauw die kaart is echt prachtig! En Dick Bruna is altijd goed natuurlijk ;) Ik wacht geduldig af :) Knufff!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...