maandag 2 juli 2012

Dag 184 - Engelenkaart op de deurmat :)

Jippie kijk eens wat ik gisteren op onze deurmat vond!
Nou ja ze zat wel in een envelop hoor met nog een lief Give Away kadootje ;). En eigenlijk lag de envelop al inmiddels op de tafel, want manlief was als eerste binnen en die had alle post op de keukentafel gelegd.

Korina (Kiss the Cook) heeft me dit prachtige engelenkaartje van Geertje van der Zijpp gestuurd. Het is Hartsengel <3 :D.
Ik kende haar nog niet en ik vind haar prachtig!

Zij is die lieve postcrosser waar ik het pas nog over had die me een engelenkaart van Geertje van der Zijpp heeft gestuurd omdat ik een van haar gestuurde kaarten aan een andere postcrosser had ge-favourite en er een leuk commentaar bij had gezet.

Heel erg bedankt Korina, ik ben er heel blij mee :D.
Morgen deel ik wat er nog in de envelop/op de kaart zat ;).


Angelic Love from Susan

4 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja jouw lieve Give Away aan mij :D
      Echt super van je! Dikke knuffel van Susan

      Verwijderen
  2. Lief kaartje :) Ik vind de mijne die ik van jou kreeg ook nog steeds zo mooi! Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ze zijn zo prachtig hè. Ja ze blijven bijzonder. Van de week zag ik opeens Korina's andere kaart weer in de gang staan tussen wat kleurrijke schilderijen. Ik had al zoiets waar heb ik die gelaten ?! Hihi.
      Nu nog manlief zover krijgen dat hij de kaartenrekken gaat ophangen dan kan ik mijn engelenkaarten mooi presenteren, alhoewel ik er nu ook mooi op het magneetbord heb gehangen...och wie weet ga ik ze wel boven mijn hoofd hangen op het magneetbord in de slaapkamer ;). Dikke knuffels van een nachtbraker, tsja dat lekker slapen was wel al even gelukt maar manlief was naar een film ah kijken en tsja werd er weer wakker van en tsja nu dus maar bloggen mmm har liever liggen te slapen maar dit is tenminste wel leuk om te doen als je weer klaarwakker bent en eigenlijk een beetje boos

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...