vrijdag 13 juli 2012

Dag 195 - Engelen Stempel

Engelen Stempel
Zo vandaag toch nog een stempel gemaakt. Ik had het bijna opgegeven vandaag na mijn onfortuinlijke val met mijn mega plateauzolen (zie mijn blog van vandaag bij www.365dagencreatief.blogspot.nl ), ik ben een paar uurtjes in bed gaan liggen uitrusten en lekker bloggen;), het leek me niet slim om met een guts en scherpe mesjes aan de gang te gaan na zo'n val en op vrijdag de 13de, maar ik kon het toch niet laten en dit is dus het resultaat.

Ik wilde natuurlijk nog een engeltje maken, want die vind ik natuurlijk helemaal geweldig, maar daar waren jullie natuurlijk allang achter ;).

De Diddlina engelen beker was mijn inspiratie, ik heb hem op het laatste moment wat aangepast, maar ben er heel tevreden mee. So cute en ook zo leuk om zoiets zelf te kunnen maken. Thanks MiM voor je geweldige workshop en voor je motivatie dat ik in mezelf durf te geloven. Hele dikke knuffel!!


Angelic Love from Susan

6 opmerkingen:

  1. Ziet er echt weer super mooi uit!!! Ik hou ook van engelen, weer iets dat we delen :)
    Liefs Els

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hey wa leuk dat je engelen ook leuk vind. Ik ben ook heel trots op deze, is me goed gelukt deze over te trekken en uit te gutsen. Groetjess!

      Verwijderen
  2. Wat knap zeg !
    En het was me nog niet opgevallen dat je van engeltjes hield ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Reacties
    1. Yess I will! Het begint alweer te kriebelen, maar vandaag ben ik in de opruimmood...nou ja verplaatsen van spullen naar betere plekken...zodat ik in onze salontafel met 28 laatjes, plaats heb voor 2 stempellaatjes. Eentje met gummen en guts etc en andere met inkt ;). Nu de rest richting zolder en daar nog lekket schatzoeken. Morgen is weer een nieuwe dag om creatief te zijn. Knuff!

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...