vrijdag 13 juli 2012

Dag 194 - Engelen Stempel (Workshop stempels maken met MiM :))

Engelen Stempel (Workshop stempels maken met MiM :))
Ik realiseerde me vanmorgen dat ik helemaal vergeten ben om gisteren mijn engelen post te doen.
In mijn blog www.365dagencreatief.blogspot.nl had ik wel al verteld dat ik een stempel workshop gisterenavond ging doen en nog belangrijker en leuker mijn lieve blogvriendin MiM ontmoeten!!

Het was natuurlijk allebei even leuk hihi. Hieronder het resultaat van een gezellig avondje met MiM en haar allerbeste vriendin van de gehele wereld. Ik ben er trots op.


Angelic Love from Susan

8 opmerkingen:

  1. wat leuk die stempels. Regelmatig zie ik in de winkel spulletjes van engelen (bijv. plaatjes) en moet ik altijd aan jouw blog denken. Zodra ik iets vind wat ik echt de moeite waard vind koop ik het voor je en stuur ik het naar je op. lieve groetjes kathy

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh wat lief van jou <3. Ja ik heb dat tegenwoordig altijd dubbel, dan zie ik een engeltje en dan denk ik ook altijd aan MiM die ook een engelen blog heeft en als het dan voor een leuke prijs is koop ik het dubbel ;). Zo verrassen MiM en ik elkaar regelmatig. Wie weet kunnen wij elkaar dan ook gaan verrassen. Vandaag nog iemand gevonden (je benedenbuurvrouw hier ;)) die me gaat verrassen en daarna visa versa :). Blogspot is super en jullie ook! Warme groetjes en dikke knuffels van Susan

      Verwijderen
  2. Hoe mooi!!!
    Ik ga je hier ook volgen hoor!
    Liefs Els

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ben er ook heel trots op. Zo blij dat ik nu zelf ook mooie engelen stempels kan maken. See you op mijn deurmat ennuh welkom ook hier op mijn blog :D. Warme groetjes van Susan

      Verwijderen
  3. Oh-gaaf hé zo'n privé workshop-ik heb zelden iemand ontmoet waar ik me gelijk zo thuis bij voelde-die MiM. Gave stempels gemaakt allebei. Fijn dat je ervan hebt genoten-mooie zondag-xxx-Sil

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja dat was boffen dat ik een privé workshop kreeg!
      De engeltjes hebben daarvoor gezorgd dat we samen de tijd hadden!
      Ik heb dan ook genoten van goed gezelschap, nou ja zeg maar geweldig gezelschap. De tijd vloog om maar dat gaan we vast en zeker nog eens overdoen. Knuff!

      Verwijderen
    2. Ach Sil, wat een verschrikkelijk lieve woorden en ook van jou, Susan! Ik heb genoten en vond het zo fijn je te ontmoeten! Liefs MiM

      Verwijderen
    3. Hier idemdito lieverd! Je bent een geweldig mens! Dikke knuff!

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...