zaterdag 21 juli 2012

Dag 203 - Budapest Engelen Pracht en Praal

Budapest Cemetery Angels
Ik heb net een paar collages gemaakt van mijn foto's die ik gemaakt heb op het kerkhof in Budapest. En samengevoegd tot deze collage zodat jullie een zicht krijgen van de engelen pracht en praal in Budapest.

Als ik dan zo door al die foto's kijk dan zou ik zo weer daar willen ronddwalen.
Toen we daar rondliepen (eind mei) had ik ook zoiets van 'oh hier zou ik wel willen liggen'...en manlief 'ja wie houdt je tegen, ga toch even liggen' hihi whaha.

Dit kerkhof was echt een kerkhof naar mijn hart, ik voel nu weer hoe het daar voelde, als thuis. Ik heb dat als ik op zo'n eeuwenoud kerkhof rondloop dan voel ik me thuis, verbonden met hemel en aarde. Mijn hart maakt een vreugdessprongetje van zo'n kerkhof. Voor mij heaven on earth!


Angelic Love from Susan

4 opmerkingen:

  1. Ik heb dat soms ook! Blij dat jij het zo zegt, ik vind het van mijzelf soms raar om zoiets te zeggen. Maar op zo een plaatsen kan echt een super rust op je neerdalen hé.
    En ivm mijn bloemenslinger, ik heb zo een beetje het idee dat het een 'bevel' was van mijn moemoe. Dat zij er echt om vroeg, het idee kwam op zo een raar moment in mijn hoofd...Een beetje zoals jij zie ivm engelen.
    liefs Els

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh ik heb daar ondertussen 'schijt'aan...de meeste mensen om me heen weten hoe ik in elkaar zit en natuurlijk zeg ik dat zulk dingen niet tegen iedereen, maar aan de andere kant lig ik er ook niet wakker van als mensen zouden denken 'wat een rare';).

      Ik had al zoiets toen ik dat schreef/typte van je bloemenslinger enzo dat het ook wel eens een opdracht van je oma's zou kunnen zijn, dat ze het wat vrolijker daar willen en weten dat jij het leuk vind om dit te doen. Goed van je dat je je gevoel volgt, je ingeving van je lieve engelenoma's ;). Knuf Susan

      Verwijderen
    2. Fijn, iemand die je begrijpt :)))
      Liefs Els

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...