vrijdag 6 juli 2012

Dag 188 - Sleutelhanger Engeltjes

Vandaag deel ik de engeltjes waar ik het gisteren in mijn blogpost over had. 
Ze zijn geloof ik van de fabrikant van het bekende merk Diddl. 

Ik vind ze zo cute, de linkse heb ik mezelf gekocht en de rechtse heb ik van mijn dochter gekregen. Het is alweer een tijdje geleden hoor, in die tijd had ik de mijne altijd op zak. 

Tegenwoordig liggen ze in een steen, Celestiet, deze noemen ze ook wel een engelen steen, het is best een flinke brok/geode. Jammergenoeg staat hij niet echt op ooghoogte zodat je oog er vaker op valt, maar op de grond naast meerdere edelstenen van mij. Je ziet ook een ander engeltje op de derde foto, die deel ik binnenkort wel. 

Even nog de werking van Celestiet (Coelestien);

Celestiet is een krachtige steen die spirituele ontwikkeling en helderziendheid bevordert. Het trekt voorspoed en geluk aan en helpt te vertrouwen op je eigen intuïtie. Celestiet bevordert creativiteit en is zeer geschikt voor mensen die in het openbaar moeten spreken (en andere vormen van communicatie). Leg celestiet naast je bed om dromen en reizen buiten het lichaam beter te herinneren. Celestiet wordt ook wel engelensteen genoemd omdat het contact met engelen en gidsen tijdens meditatie of dromen bevordert. Fysiek werkt celestiet  kalmerend, spierontspannend en pijnstillend en is behulpzaam bij kwalen aan ogen, oren, keel en bij restless legs syndroom.


Angelic Love from Susan




18 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. Ja hè ik vind ze nog steeds helemaal superr. En wie weet hebben we straks als God blieft een groot huis waar de steen met engeltjes tot zijn recht komt :D.

      Verwijderen
  2. Dank voor de tip over MiM's verjaardag-dat komt door haar give-away. Ze melden 7 juli en dat ze dan verjaart-maar gelukkig-mijn blogje is aangepast-veel plezier met je grappige engeltjes en een goed weekend-xxx-Sil.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi graag gedaan hoor! Heb die datum al in mijn hoofd geprent en begon maar heel effe te twijfelen hihi. Knuff!

      Verwijderen
  3. Toevallig vond ik mijn snoepblikje met ditzelfde engeltje van de week weer. Ik heb hem op de blog gegooit zojuist. Ik heb meerdere van deze reeks. Ze is lief. Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh ben benieuwd dan welke je nog meer hebt. Ik heb alleen deze twee, maar vind die engeltjes zo cute. Heb al even bij je doosjes gespiekt, mooie spreuk, leuk doosje :). Knuff!

      Verwijderen
    2. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

      Verwijderen
    3. Ik heb ze destijds gewoon in de tijdschriften shop gekocht...maar weet niet of ze nog te koop zijn. Gewoon tussen de Diddl spulletjes kijken (als die nog verkocht worden) of welllicht op marktplaats... Succes ermee! Groetjes Susan

      Verwijderen
    4. Oops sorry ik ben eens even gaan kijken op het engeltje staat een 'D' en heb eens even gegoogled op Diddl, Depesche is het merk achter Diddl en dus ook achter deze sleutelhanger.
      Op marktplaats zie ik er eentje http://link.marktplaats.nl/628369081 als je googled op depesche en engel krijg je allerlei Duitse sites, maar wellicht kun je deze engeltjes ook nog gewoon in de winkel hier krijgen. Groetjess!

      Verwijderen
    5. anders mag ik het van u over kopen want ik moet het echt hebben zeg maar een prijs wat u ervoor wilt hebben
      groetjes

      Verwijderen
    6. Deze sleutelhangers zijn niet te koop. Ik heb eentje van mijn dochter gekregen en ene zelf gekocht. Ik schreef dat je op marktplaats kon gaan kijken onder dat advertentienummer. Maar de mijne zijn niet te koop!
      Succes met verder zoeken. Groetjes Susan

      Verwijderen
    7. okee jammer maar weet u waar je ze anders kan kopen want ik heb het echt snel nodig wat het is belangrijk
      groetjes

      Verwijderen
  4. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. okee,maar die op marktplaats was het niet maar weet u waar ik hem anders kan kopen
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Misschien goed mijn berichtjes lezen daar had ik in geschreven waar ik ze had gekocht. Groetjess!

      Susan van der Zwaag - Sondeyker8 april 2013 21:03
      Ik heb ze destijds gewoon in de tijdschriften shop gekocht...maar weet niet of ze nog te koop zijn. Gewoon tussen de Diddl spulletjes kijken (als die nog verkocht worden) of welllicht op marktplaats... Succes ermee! Groetjes Susan

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...