vrijdag 6 juli 2012

Dag 188 - Sleutelhanger Engeltjes

Vandaag deel ik de engeltjes waar ik het gisteren in mijn blogpost over had. 
Ze zijn geloof ik van de fabrikant van het bekende merk Diddl. 

Ik vind ze zo cute, de linkse heb ik mezelf gekocht en de rechtse heb ik van mijn dochter gekregen. Het is alweer een tijdje geleden hoor, in die tijd had ik de mijne altijd op zak. 

Tegenwoordig liggen ze in een steen, Celestiet, deze noemen ze ook wel een engelen steen, het is best een flinke brok/geode. Jammergenoeg staat hij niet echt op ooghoogte zodat je oog er vaker op valt, maar op de grond naast meerdere edelstenen van mij. Je ziet ook een ander engeltje op de derde foto, die deel ik binnenkort wel. 

Even nog de werking van Celestiet (Coelestien);

Celestiet is een krachtige steen die spirituele ontwikkeling en helderziendheid bevordert. Het trekt voorspoed en geluk aan en helpt te vertrouwen op je eigen intuïtie. Celestiet bevordert creativiteit en is zeer geschikt voor mensen die in het openbaar moeten spreken (en andere vormen van communicatie). Leg celestiet naast je bed om dromen en reizen buiten het lichaam beter te herinneren. Celestiet wordt ook wel engelensteen genoemd omdat het contact met engelen en gidsen tijdens meditatie of dromen bevordert. Fysiek werkt celestiet  kalmerend, spierontspannend en pijnstillend en is behulpzaam bij kwalen aan ogen, oren, keel en bij restless legs syndroom.


Angelic Love from Susan




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...