donderdag 7 juni 2012

Dag 159 - Een lieve Engelenkaart van MiM

Eergisteren kwamen we weer terug van vakantie en er lag een hele stapel post/reclame etc op ons te wachten.
Mijn dochter wees me op een envelop die ik al gespot had maar wilde bewaren tot na het eten.
Ik had al een vermoeden van wie die was en ja hoor ik had gelijk. Mijn lieve blogvriendin MiM, die ook een engelenblog heeft www.366xengel.blogspot.nl had me een kaart toegestuurd als welkom thuis kaartje.

Groot was mijn verrassing toen ik zag dat het een engelenkaart was die ze zelf had gemaakt. Ik had dat niet meteen gespot (beetje moe van de 9 uur durende autorit van Praag naar huis), ze is lekker creatief geweest met papier, met washi tape (effe de naam opgezocht op haar andere blog www.mimstasjes.blogspot.nl ;)), met een mooi poezie of plakplaatje (?) en met een prachtig gehaakt randje. Oh en niet te vergeten het hartje dat er op zit <3. Het is een heel speciaal hartje.

Nogmaals dankjewel lieve MiM !!
Ik zag net ook op het blog van Sil (http://methartzielvansil.blogspot.nl ) dat die ook verrast was met een prachtig zelfgemaakt engelenkaartje.


Angelic Love from Susan

6 opmerkingen:

  1. Welkom thuis-SUUS. En hartelijk bedankt voor AL je reacties-leuk dat je de zo de moeite neemt om terug te lezen. En hopelijk voel je je weer snel thuis-en wat een mooie kaart-heb jij ook-xxx-Sil.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja hè ik ben er ook heel blij mee. Die MiM maakt hele mooie dingen.
      Ennuh dat teruglezen doe ik met heel veel plezier, als ik effe kon deed ik het nog meer. Maar ja het werk thuis riep ook heel hard. Dikke knuffel van Susan

      Verwijderen
  2. Wat een eer :) Ik vond het erg leuk om een kaart speciaal voor jou te maken. Ik maakte er 4, 3 stonden op dezelfde dag op ieders blog, grappig om te zien! Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En ja die eer komt geheel aan jou toe <3
      Ja ik zag het vanmorgen op je MiM's tasjes blog, wat leuk dat we hem alledrie gedeeld op dezelfde dag gedeeld hebben hihi. Dikke knuff van Ikke

      Verwijderen
  3. Super lief! Het bewijst maar weer eens wat je geeft krijg je terug! Bedankt voor al je lieve reacties en ik ben blij dat je weer veilig terug bent van vakantie! Lfs Evelien.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Evelief, ja ik ben ook blij dat we weer veilig terugzijn.
      Er is een moment geweest dat ik me zorgen maakte en nadacht over het feit of je van te voren kan aanvoelen als je tijd is gekomen en mijn gedachten gingen toen de hol met me op en ik werd erg verdrietig, maar ik kreeg heel sterk het gevoel dat ik engelenkaarten moest trekken op mijn app en kreeg toen een hele mooie boodschap van mijn exvriend, waaraan ik dus ook had zitten te denken of hij van te voren gevoeld heeft dat het zijn tijd was (hij is plotseling aan een hart infarct overleden). Mooi vind ik dan zoiets, ik voelde meteen weer heel veel vertrouwen :D.
      Warme groetjes van Susan

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...