maandag 18 juni 2012

Dag 170 - It's time to move

Ik trok deze kaart van het weekend, 's nachts toen ik niet kon slapen en ik op bezoek was in blogland. Opeens gooide mijn telefoon me van internet af en toen zag ik hoe laat het was en heb ik wel nog even een kaartje getrokken via mijn Doreen Virtue app.
Dit is iets wat ik heel graag zou willen, verhuizen... Begrijp me niet verkeerd, we wonen met heel veel plezier in dit huis. Maar ik wil graag mijn eigen plek in huis en dan heb ik het over een grote werkkamer om creatief te kunnen zijn en het daardoor in de rest van het huis het opgeruimd te hebben en niet iedere tafel in huis die bedolven is onder creaties of naaimachine, dozen met kralen en stof etc etc die overal staan. En manlief wil dolgraag een grote garage aan huis zodat hij niet iedere keer zin hoeft te maken om een paar blokken verderop te gaan sleutelen. Dus op deze gelukkige verandering zitten we met smart te wachten :). 


Er vindt een gelukkige verandering naar een nieuw huis of een nieuwe werkplek plaats. Deze verhuizing is de voorbode van positieve nieuwe energie.
Ja, het is tijd voor een verandering. Samen met de andere Engelen werk ik er aan om je geest en energie hoog te houden tijdens de verhuizing. Hoewel het lijkt alsof de verhuizing grote inspanning vergt, is het in feite een tijd van grote vreugde, als je er samen met mij en de andere Engelen aan bezig bent. Ik zal je helpen met het vinden van je nieuwe plek en daarna zal ik je helpen met de noodzakelijke details. Ik zal ook je andere familieleden helpen zich aan te passen aan de veranderingen. Vraag er maar om!
Het enige wat ik van je vraag is vertrouwen. Vertrouw er maar op dat het Universum en de Engelen in staat zijn om de juiste plek voor je te vinden. Als je voor een bepaalde plek besluit en het werkt niet, dan is dat omdat wij iets veel beters voor je op het oog hebben. Je kunt verwachten dat er een aantal wonderen gebeuren die je in staat stellen deze verandering te kunnen permitteren. Blijf positief en let er op dat je niet in illusies of bekrompen gedachten verzandt. Wij zullen alles gladjes laten verlopen en wij helpen je ook nieuwe mensen te ontmoeten die je weg zullen verlichten.

Angelic Love from Susan




2 opmerkingen:

  1. Die plek, die is er voor jou. Ik kan het me voorstellen dat je je eigen ruimte wilt. Vertrouwen is altijd moeilijk, maar je mag vertrouwen hebben! Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel MiM voor je lieve reactie, ja ik vertrouw er ook op dat dat huis gaat komen, nou ja er al is ;). Als de tijd rijp is zal het op ons pad komen.

      Weet je het valt me opeens op dat het dag 170 is en ik was me gisteren nog aan het bedenken of het nu klopte dat ik om 1.17uur van blogland werd afgegooid en ja hoor ik heb net gecheckt (ik had mezeld een mail gestuurd met de betekenis van de cijfercombinatie) en wat nog mooier is dat het op de 17de juni was ;).
      De betekenis zal ik nu even overtypen (copy and paste gaat niet vanaf mijn telefoon in een reactie);
      Dit is een bevestiging dat je het heel goed doet. Je bent op de juiste weg, dus ga zo door! Dit is een teken dat je je gedachten goed hebt gekozen en dat je je nóg gestager op je doelen moet concentreren. Zorg ervoor dat je je gedachten van de juiste emoties vergezeld laat gaan; voel je bijvoorbeeld dankbaar voor de geschenken in je leven. Dankbaarheid versnelt manifestatieprocessen.

      Zo dat is hem de combinatie van cijfer 1+7.
      Ik ben heel dankbaar voor Arno die op mijn weg gekomen is, voor mijn prachtige dochter Nicky, voor het feit dat ik mag werken aan mezelf en dat ik andere mensen op hun pad mag helpen, voor de lieve familieleden die ik op me heen heb die me steunen en van me houden, voor dit huis en het geweldige bos dat vlakbij is en voor al die mensen, lieve vrienden die op mijn pad zijn gekomen en komen. Thank you Lord Halleluja!

      Dikke knuffel van Susan aan mijn lieve blogvriendin MiM, ik ben happy met jou!

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...