zondag 24 juni 2012

Dag 175 - Een dagje te laat - Flower Fairy

Oops realiseer me opeens dat ik gisteren mijn blogpost van dit blog niet gedaan heb, helemaal vergeten.
Ik heb er nog aan gedacht toen ik deze foto maakte, maar op een of andere manier is het er tussen geschoten.

Dit lieve kaartje is onderdeel van een hele verzameling lieve en leuke kaartjes die ik gewonnen heb bij de Give Away van Noofs. http://n-oofs.blogspot.nl

Helemaal happy met de post, ik kreeg de bestelde kraaltjes (had die op marktplaats gevonden) en de verrassings envelop van Noofs. En wat leuk er zaten zelfs engeltjes/elfjes bij.
Deze deel ik vandaag, de post van gisteren ;), een flower fairy. Ik vind haar prachtig! Elfjes zijn de natuur engelen en dit is een prachtig natuur engeltje.

Dankjewel Noofs voor je lieve en leuke kaartjes.


Angelic Love from Susan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...