dinsdag 26 juni 2012

Dag 178 - Sterrenengel / Angel of Stars van Geertje van der Zijpp

Dit kaartje heb ik gestuurd naar MiM samen met het tijgeroog engeltje en het houten engeltje in de verrassingsenvelop afgelopen vrijdag.

Ik vind de engelen van Geertje van der Zijpp prachtig!
Ik heb voor mezelf natuurlijk dezelfde kaart gekocht ;).
Dit is haar website http://www.thelastbuscards.com/

Op dag 125 (http://anangeleachday.blogspot.nl/2012/05/dag-125-engel-van-wonderen-kaart-van.html) heb ik ook een kaart van Geertje van der Zijpp gedeeld, ik had die kaart van een lieve postcrosser gekregen en die is nu ook volgster van mijn blogs geworden :).

Een andere ansichtkaart van Geertje van der Zijpp die ik al eens in hetzelfde winkeltje, "De Lappemanj" in Heerlen, gekocht heb is de Engel van Compassie op dag 105; http://anangeleachday.blogspot.nl/2012/04/day-105-angel-of-compassion-postcard.html


Angelic Love from Susan

2 opmerkingen:

  1. Raad eens wat er morgen op mijn blog staat :) Ik kende de kaarten niet, maar ben meteen op de site gaan kijken (nadat ik alles uitgepakt had en met jou had zitten "kletsen") Ik ben helemaal weg van haar stijl. Daar ga je vast nog meer van zien op mijn blog. Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat mooi is dat toch! Ja ze heeft een prachtige tekenstijl, ik zag nu ook allerlei andere kaarten op haar website staan...maar die engelenkaarten vind ik zo prachtig. Zag er ook weer die ik niet kende (die ze niet in het winkeltje hadden), dus wie weet bestel ik bij haar wel meer. Mmm een schilderij of prent van haar zou ook prachtig zijn ;). Geniet er maar van! Dikke knuff!

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...