vrijdag 27 januari 2012

Day 27 - Angel on Cemetery and Daily Message

Angel on Cemetery of Heerlen
Today I want to share with you this angel I found today on the Cemetery in Heerlen. I have never seen it before on my walks on the cemetry and I do like this one. I love walking on cemetries especially old ones because of the old graves and statues.

Vandaag wil ik deze engel met jullie delen die ik vandaag tegenkwam op het kerkhof in Heerlen. Ik had deze engel nog nooit eerder hier gezien en ik vind hem wel mooi. Ik wandel graag over kerkhoven, vooral de oude vanwege de mooie oude graven en beelden.



Daily Message; We, your guardian angels, know every aspect of your Divine life purpose and will give you guidance and answers if you will simply ask.

Dagelijkse Boodschap; Wij, je beschermengelen, kennen ieder aspect van je Goddelijk levensdoel en zullen je leiden en antwoorden geven, je hoeft er alleen maar om te vragen.


Angelic Love from Susan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...